Ο Σ. Κοβάσεβιτς είναι αναμφισβήτητα ένας από τους σημαντικότερους πιανίστες της γενιάς του, έτσι η παρουσία του στην Αθήνα στις 30/3 με την καμεράτα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Οι ερμηνείες του χαρακτηρίζονται από εσωτερικότητα, ηρεμία και πνευματική διαύγεια, χωρίς να ξεφεύγει με εύκολος εντυπωσιασμούς από το πνεύμα του έργου που ερμηνεύει.

Στην συναυλία που ακούσαμε ερμήνευσε ένα από τα ομορφότερα και τα πιο εσωτερικά κοντσέρτα για πιάνο του Μότσαρτ το KV491 νo24 με το δικό του μοναδικό τρόπο. Φράσεις γεμάτες νόημα, αργες, ώστε να μπορεί ο ακροατής να απολαμβάνει κάθε πτυχή της μουσικής, και μία εσωτερική δύναμη που αποκάλυπτε αισιοδοξία και την χαρά της ζωής το τελευταίο μέρος.

Η καμεράτα τον ακολούθησε με πιστότητα και διακριτικότητα, χωρίς να επισκιάζει το παίξιμο του, αν και ίσως μια μεγαλύτερη δυναμικότητα στους χρόνους και τους ρυθμούς θα ήταν επιθυμητή. Η συναυλία ξεκίνησε με τη μουσική του Νιμαν για την ταινία του Γκριναγουέι «Συνεχόμενοι πνιγμοί» μία ενδιαφέρουσα μουσική πρόταση που ξεφεύγει από τα τετριμμένα των συναυλιών. Ο Μυράτ προσπάθησε να αποφύγει μία απλή κινηματογραφική ανάγνωση του έργου αντιμετωπίζοντας στο σαν ένα μικρό συμφωνικό έργο σε έξι Μέρη, αποκαλύπτοντας έτσι την ουσία της μουσικής του Νίμαν.

Τέλος, προς τέρψιν του κοινού, ακούσαμε την αναπόφευκτη Μπετόβενική συμφωνία στην περίπτωση αυτή την 7η. Ενδιαφέρουσα ερμηνεία, χωρίς ρομαντικές υπερβολές και με σωστές δυναμικές. Μία ευπρεπής συναυλία.