Τα έργα του Δ.Μητρόπουλου είναι σχεδόν άγνωστα στην χώρα μας, ελάχιστα έχουν ηχογραφηθεί και ακόμα λιγότερα έχουν παρουσιασθεί στις αίθουσες συναυλιών.
Έτσι η συναυλία της 24/2/10 στο Μέγαρο Μουσικής με τραγούδια του Μητρόπουλου και του Χρήστου, ήταν πολυαναμενόμενη.
Η μεσόφωνος Αγγελική Καθαρίου που έχει αφιερώσει ένα μεγάλο μέρος της σημαντικής καριερρας της στη μουσική του 20ου αιώνα μας παρουσίασε με τον εξαιρετικό πιανίστα Θ.Τζοβανάκη τα τραγούδια του Δ.Μητρόπουλου σε ποίηση Καβάφη, και τα έξι τραγούδια του Γ.Χρίστου σε ποίηση Ελιοτ.
Βαθύς γνώστης της μουσικής του καιρού του, ο Δ. Μητρόπουλος γράφει σε ένα νεοεξπρεσσιονιστικό ύφος, με κοφτές μουσικές φράσεις, άλλοτε σκληρές άλλοτε μαλακές και χαμηλόφωνες, με απότομες εξάρσεις που τονίζουν περισσότερο το εσωτερικό άγχος και την αγωνία του Καβάφη, αποστασιοποιώντας τον εαυτό του από οποιαδήποτε ρομαντική και επιφανειακά συναισθηματική άποψη για την ποίηση του Αλεξανδρινού ποιητή. Η μουσική του τονίζει το ειρωνικό κοφτερό ύφος του Καβάφη, αποκαλύπτοντάς μας μία ρωμαλέα και δυναμική προσωπικότητα. Η ερμηνεία της Α.Καθαρίου ήταν υποδειγματική σε μια εξαιρετικά δύσκολη και απαιτητική μουσική, η οποία απαιτούσε από τους ερμηνευτές εγρήγορση και δυναμισμό.
Τα έξι τραγούδια του Χρίστου σε ποίηση Ελιοτ κυμαίνονται σε εντελώς διαφορετικό κλίμα. Έχουν μια βαθιά εσωτερικότητα και θεατρικότητα που η φωνή της Α.Καθαρίου απέδωσε με άψογη τεχνική και ιδιαίτερη ευαισθησία σε κάθε πτυχή της παρτιτούρας.
Ο πιανίστας Θ.Τζοβανάκης, ερμήνευσε το Πρελούντιο και Φούγκα του Χρήστου καθώς και το μικρό έργο Beatrice του Μητρόπουλου, με ιδιαίτερο λυρισμό και μουσικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν το παίξιμό του.
Πρέπει εδώ να αναφέρουμε και την εξαιρετική έκτακτη συμμετοχή του πιανίστα Ν.Κυριόσογλου.
Η όλη συναυλία δόθηκε σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο που τόσα έχει προσφέρει στη μουσική ζωή του τόπου μας.