Η Δάφνη Ευαγγελάτου είναι μια μεγάλη παρουσία στο χώρο της όπερας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η μεγάλη πείρα της στη μουσική του Μότσαρτ της έχει επιτρέψει να εμβαθύνει με μεγάλη προσοχή στις όπερες του συνθέτη. Αυτή τη βαθειά γνώση της είχε την ιδέα να μας την μεταδώσει σε μια μοναδική βραδυά στην Αίθουσα Μητρόπουλος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
(19/10/17), παρουσιάζοντάς μας την τελευταία όπερα του Μότσαρτ, και την πιόπαρεξηγημένη, την “Μεγαλοψυχία του Τίτου”.
Η βραδυά πλαισιώθηκε απο τους Κ.Κληρονόμο, Α,Στυλιανάκη, Β.Αλάτη, Α.Μπόγρη, Μ.Σωτηρίου και Μ.Σαραντίδη. Στο πιάνο συνόδευσε ο Δ.Γιάκας, ο Γ.Σαμπροβαλάκης κλαρινέττο, ενώ η Α.Αθανασιάδη συμπλήρωσε την σκηνή με τα καταπληκτικά γλυπτά της, θώρακες.
Η Δάφνη ευαγγελάτου ανέλυσε σε β’αθος το έργο τόσο απο δραματικής όσο και απο μουσικής πλευράς. Το έκανε με χιούμορ και με μεγάλη αμεσώτητα, οδηγώντας το κοινό στους δαιδαλώδεις διαδρόμους του λιμπρέττου. Αποκαλύπτωντάς μας τους χαρακτήρες σε βάθος, καθώς και τα συναισθήματα των ηρώων. Ηταν μια εξαιρετική βραδυά, απο αυτές που θα έπρεπε να γίνονται συχνοτερα.
Οι τραγουδιστές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, ερμηνεύοντας σκηνές και άριες απο την όπερα. Εξαιρετική η Αρτεμης Μπόγρη στον ρόλο του Σέξτου. Η φωνή της ήταν σαν μουσικό όργανο, με υπέροχες φράσεις, και ιδιαίτερη ευαισθησία ειδικά στα ρετσιτατίβι. Ηταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική στη μεγάλη της άρια με τη συνοδεία κλαρινέττου “Parto ma tu ben mio” όπου η ερμηνεία της υπήρξε υποδειγματική.Πολύ καλός ο Κων/νος Κληρονόμος στον ρόλο του Τίτου, όπως και η Βάσια Αλάτη και η Αννα Στυλιανάκη, και οι δύο πολύ όμορφες παρουσίες. Εξαιρετικός επίσης ο Μάριοσ Σαραντίδης. Να αναφέρουμε εδώ πως για πρώτη φορά ερμηνεύουν τους ρόλους αυτούς με λίγες πρόβες, παρ’όλα αυτά υπήρξαν εξαιρετικοί αποτελώντας ένα καλοσυγκερασμένο φωνητικό σύνολο.
Δεν θα πρέπει να ξεχάσει κανείς να αναφέρει την παρουσία του Δημήτρη Γιάκα ο οποιος απετέλεσε απο μόνος του μια Συμφωνική Ορχήστρα, όπως χαριτωμένα τον χαρακτήρησε η Δάφνη Ευαγγελάτου και η οποια μας αποζημίωσε με μια μοναδική ερμηνεία μάθημα σε ένα recitativo accompagnato απο την όπερα, μάθημα για το πώς πρέπει κανείς να ερμηνεύει τα ρετσιτατίβι στα εργα του Μότσαρτ.
Η βραδυά αυτή είχε οργανωθει απο το Σωματείο Υποτροφιών Μαρια Κάλλας για τα 40 χρόνια απο τον θάνατό της. Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι πάντα καλοδεχούμενες και ελπίζουμε σύντομα να επαναληφθεί μια τέτοια αντίστοιχη βραδυά.